• DERECHO DE GENTES, EL

    Y UNA REVISIÓN DE LA IDEA DE RAZÓN PÚBLICA

    RAWLS, JOHN PAIDOS Ref. 9788449310478 Altres productes de la col·lecció Altres productes del mateix autor
    Este libro está dividido en dos partes. La revisión de “La idea de razón pública”, publicada en 1997, supone una minuciosa reelaboración de un texto mucho más breve que el autor presentó por primera vez cuatro años antes, en 1993, y es la culminación de sus ideas sobre el liberalismo en su relación ...
    Ancho: 155 cm Largo: 233 cm Pes: 316 gr
    Sense estoc
    17,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-493-1047-8
    • Data d'edició : 01/03/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Autors : RAWLS, JOHN
    • Nº de pàgines : 224
    • Col·lecció : ESTADO Y SOCIEDAD
    Este libro está dividido en dos partes. La revisión de “La idea de razón pública”, publicada en 1997, supone una minuciosa reelaboración de un texto mucho más breve que el autor presentó por primera vez cuatro años antes, en 1993, y es la culminación de sus ideas sobre el liberalismo en su relación con algunos de los problemas más acuciantes de nuestro tiempo. En su versión definitiva, el artículo en cuestión expone el modo en que las limitaciones de la razón pública pueden explicarse debidamente atendiendo a conceptos tanto religiosos como no religiosos. Se trata de un detallado relato acerca de las modernas democracias constitucionales, basadas en una concepción política liberal, y su aceptación por parte de ciertos ciudadanos que no tolerarían doctrinas de ese tipo en campos como la religión, la filosofía o la moral.
    “El derecho de gentes”, por su parte, parte de la idea del contrato social y establece los principios generales que pueden y deben ser aceptados por sociedades tanto liberales como no liberales como norma general para sus interrelaciones. En concreto, el texto traza una distinción crucial entre los derechos humanos básicos y los derechos de los ciudadanos de una democracia liberal y constitucional. También explora los términos según los cuales una sociedad de este tipo puede declarar “justamente” la guerra a otra que no se atenga a esos principios y, en fin, debate los presupuestos morales adecuados que pueden servir como base para prestar ayuda a ciertas sociedades no liberales sometidas a condiciones políticas y económicas claramente desfavorables.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Esencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Zero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades