• ARTISTA Y SU CADAVER,EL

    ARAMBURU, FERNANDO TUSQUETS Ref. 9788483107904 Altres productes de la col·lecció Altres productes del mateix autor
    Fernando Aramburu, que irrumpió en las letras españolas en 1996 con esa gran opera prima que es Fuegos con limón (Andanzas 279), y que acaba de recibir el Premio Euskadi al mejor libro en literatura castellana del año 2000 por su segunda novela, Los ojos vacíos (Andanzas 421), nos sorprende ahora co...
    Ancho: 140 cm Largo: 210 cm Pes: 258 gr
    Sense estoc
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8310-790-4
    • Data d'edició : 01/02/2002
    • Any d'edició : 2002
    • Idioma : ESPAÑOL, CASTELLANO
    • Autors : ARAMBURU, FERNANDO
    • Nº de pàgines : 176
    • Col·lecció : MARGINALES
    • Nº de col·lecció : 2
    Fernando Aramburu, que irrumpió en las letras españolas en 1996 con esa gran opera prima que es Fuegos con limón (Andanzas 279), y que acaba de recibir el Premio Euskadi al mejor libro en literatura castellana del año 2000 por su segunda novela, Los ojos vacíos (Andanzas 421), nos sorprende ahora con un conjunto de textos, escritos cuando «el artista» daba sus primeros pasos por la literatura y se debatía entre los muchos caminos que se le ofrecían. Revisitados quince años después por el consolidado escritor que es hoy, adquieren sin duda dimensión de modelo de formación y aprendizaje.   Aramburu escribió El artista y su cadáver cuando «el artista», que por circunstancias personales ha tenido que instalarse en Alemania, decide «asesinar» mediante estos ejercicios en prosa al poeta febril que llevaba dentro desde hacía años y que ya comenzaba a incordiarle un poco: «... escribías por las tardes esos versos hondamente fatuos del joven que aspira con furor a ser de vez en cuando un elegante enfermo, un indignado triste...». Ejercicios de estilo, esbozos y probaturas —Fuegos con limón nació precisamente de la amplificación paulatina de uno de estos textos—, viñetas irónicas, fragmentos vitales, declaración de deudas literarias y principios estéticos además de reconstrucción obstinada de un paisaje sentimental ausente y reelaborado en la memoria, la soberbia escritura de El artista y su cadáver (del que la Universidad del País Vasco publicó una primera versión en 1993) demuestra que Aramburu se mueve con la misma soltura y placer tanto en la distancia corta de estas prosas breves como en la novela y el relato.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Esencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Zero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades