• 15/04/2025 18:00 h Galatea Llibres (Reus) - C/Jesús, 5-7

    Signatures Sant Jordi

    Autores/es del Grup 62

    El dimarts 15 d'abril ens visiten alguns dels autors més destacats d'aquest Sant Jordi del Grup62 per signar llibres!


    De 18 a 19h:
    • NINA - Menopausa. La menopausa explicada amb veu pròpia. L’inici d’una etapa vital més reflexiva, de més calma, en què es fa essencial observar-se i cuidar-se.
    • MÀRIUS SERRA - La novel·la de Sant Jordi. La primera novel·la de la sèrie Comas i Coma. La novel·la ludocriminal que és també un retrat satíric del món literari.

    De 19 a 20h: 
    • ESTEL SOLÉ - Aquest tros de vida (Premi Ramon Llull). Una novel·la que transcendeix en cada pàgina, amb una narrativa que emociona, provoca i inspira. Cal deixar d’enyorar per començar a viure.
    • MANEL VIDAL BOIX - La passada a l'espaiFutbol, experiències i reflexions d'una de les figures més destacades, irreverents i seguides del panorama comunicatiu català.
    • VICENÇ LOZANO - Potser no hi va haver mai primaveraUna novel·la detectivesca sobre una conspiració feixista contra la República amb la participació del Vaticà.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Esencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Zero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades